kiss me kiss me kiss me

Lady Gaga – Boys Boys Boys

Tänk vad långt man kan gå med lite vin och choklad!

 

Mitt ”slava för belöning”-system funkar utmärkt!

 

Till och men min kära far blev chockad när jag berätta om mitt nya system. Han blev så chokad att det funka att han gav telefonen till mamma och sade ”Vad vare jag sa…”.

 

Jag förstår inte riktigt vad han menade med det sista, men det har nog något att göra med alla gånger de försökt få mig att inse saker när jag var mindre.

 

Ikväll blir det nog en favorit i repris med mys. Vi får se vart vi hamnar men inte är det där du är…

 

Full kontroll i dimman!

 

Dagens I-landsdjur: Roger är ett nattdjur! Han simmar bara runt när det är mörkt hemma =(


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0