i only like you when you give me cookies

Österrike är speciell, Österrike är egoboost/slash/relax.

 

Man får höra att man är vackrast, mest älskad, favoriten och allas älskling. Man får koppla ifrån och leka yngst och tjejig. Man får shoppa för hur mycket man vill utan att få dåligtsamvete (det är juh en annan valuta…). Man kan vara uppe i nyktert tillstånd och ändå känna sig hög. Ja, det är mycket man kan göra här.

 

Men som vanligt så är allt inte en dans på rosor. Neeej, utan det krånglas med väskorna så jag fick tillbringa 30 timmar i samma kläder. Jag orkade inte byta om vid halv tre tiden på natten. Så jag däcka på mosters soffa! Vägrade låta någon flytta mig till den sängen jag skulle sova i och fick ont i nacken.

 

När man äntligen får byta om så är det kö till alla badrum! Alla ska helt plötsligt duscha!

 

Men kusinerna är bäst! Super ner en med sina österrikiska drinkar, lägger massa pengar på spelen i spelhallen och kör runt en till alla möjliga platser som poppar upp!

 

Nu är det mat (igen)!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0