godis

Jag ska inte, jag ska iiinteee… OPPPSSSS!!

 

Det var inte jag! LOOOVAAAR!

 

Hahaha! Min lägenhet ser ut som ett bombnedslag, och jag som städa igår!

 

Det ligger saker överallt… Sen vet jag inte hur jag ligger men det är inte skönt! Ligger med huvudet på en kudde, fötterna mot en vägg och datorn på golvet. Typ uppochner men ändå inte.

 

Det är precis så det känns just nu… Uppochner, fast inte på det där glad – ledsen – sättet utan mer ”ska jag? Ska jag inte? Ska jag? Ska jag inte?”… Ja, ni fattar!

 

Vanligtvis brukar jag följa min magkänsla. Men just nu går den inte att lita på.

 

(Hatar att vara onykter blir så ärlig då…)


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0