for the sun

Él Nouro är Él sjuko!

(hahaha word acceptera det där som spanska och acceptera även stavningen!!!)

 

Min familj är drygare än drygast!

 

Min kära fisk (Roger) är sjuk så jag smsa Stora Klumpen och fråga om jag kunde ringa pappa eller om han sov. Eftersom det var ganska sent och pappa går upp tidigt så låg han självklart och sov.

 

Så Stora Klumpen frågar vad felet är och jag svarar att min fisk är sjuk…

Som svar får jag:

 

”Det låter alvarligt! Du kanske borde ta bussen till Strömsholms djursjukhus… Mamma undrar om Roger har feber?”

 

HA-HA! Super kul… NOOT!!

 

Dagens I-landsproblem: Mitt nagellack torkar för fort!!


Är du en tyst tiger?
Postat av: MMPF `´

HAHA NORUI! Menar du på fullaste allvar att din FISK heter ROGER``? JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR HAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHHAH!

2009-12-03 @ 13:21:58
URL: http://mjofsen.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0