flytta på dig det är mitt liv du står på

Ja, ni har helt rätt!

Men det är något med det hela som inte känns så bra… Jag vill testa det själv, jag ville se att jag har fel. Jag vet att det låter idiotiskt men jag vill slösa bort min tid litegrann, jag vill se hur fel det kan bli.

 

Jag förstår att ni tycker att jag är en dum idiot. Men jag kan inte släppa det riktigt än. Ge mig två veckor, ge mig jullovet!

 

Jag kommer vara över det när jag är tillbaka, kommer ha alla skruvar fast skruvade. Kommer tänka i nya banor, kommer ha nya saker att tänka på…

 

Det löser sig, det gör det alltid!


Är du en tyst tiger?
Postat av: Obeka

du får inte sluta eller flytta härifrån! <3

2009-12-15 @ 18:08:19
URL: http://armistice.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0