facebooknörd...

Lyckliga stunder är något man strävar efter, tydligen…

 

Men när man tänker på det så blir det fel. Det blir überfel!

För just nu snurrar det tankar i huvudet på mig som skulle få båda mina föräldrar att bli vithåriga (har juh redan hjälpt de med det gråa håret…).  Tycker synd om dem…

 

Men som min kära far brukar säga ”När hon vet vad hon vill så är det som att tala till en vägg!”.

 

Men det jag vill just nu är inte såå bra… Jag får tänka på saken…

One night and one more time
Thanks for the memories
Even though they weren't so great;
"He tastes like you but sweeter"!
One night, yeah, and one more time
Thanks for the memories, thanks for the memories;
"He, he tastes like you only sweeter"!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0