”du kan inte skrubba bort en dödligsynd, men det är ok att göra det i pärlor”

Det finns inget roligare än att se sin morbror supa ner kusinerna och sen vinna deras pengar!

 

Österrike brukar vara samma visa varje år. Men i år är det annorlunda. Viktigare. Bättre. Vuxnare.

Men allt har ett syfte, allt har fortfarande ett syfte.

 

Det kanske inte var så dumt att jag hängde på istället för att åka till MP som jag hade tänkt.

Paris är kanske inte rätt plats just nu. Wien, Linz, Salzburg, nyår!

 

 

Nu återstår bara det sista paketet, nyårspaketet…

Vi får se vem det kommer ifrån.

 

Livet är för kort för att jag ska falla…

been there, done that, messed around
I'm having fun don't put me down,
I'll never let you sweep me off my feet,


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0