Bring me your sugar and pour it all over me baby <3

Solen skiner och jag är i princip klar med min tvätt. Har 100 andra saker att göra idag (som hitta mitt pass… Bra att ha när man flyger eller?) och det känns nästan som om jag har för lite tid.

 

Men sparar man allt till sista stund får man skylla sig själv!

 

Har dock en ganska skön plan på gång, köpa alla julklappar i österrike… Kommer shoppa loss där ändå, så varför inte köpa något till andra för att kompensera upp det hela?

 

Den här dagen känns bra, behöver bara få klart tvätten de andra löser dig (det gör det alltid)!

 

Dagens I-landsproblem: Vill höra samma låt hela tiden! Put your hands on me baby


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0