lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off

Jag är helt beroende av FarmVille, gick till och med upp extra tidigt för att skörda mina pumpor!


Jag vet inte hur det gick till men jag är som besatt av det. Är till och med nervös över hur det kommer bli i helgen när jag åker hem till E-tuna... Kommer jag behöva låtsas att jag är sjuk med svininfluensan för att kunna skörda i tid eller räcker det med att tala om sanningen?


"Njaa... Jag kan inte följa med och fika idag fast än vi inte sätts på 2 veckor, för jag måste skörda..."


Kommer bli söndermobbad!


Men undra om folk tar det bättre om jag bakar åt de och låter de äta medans jag skördar...


Ne, nu måste jag göra mig i ordning innan skolan börjar!


Dagens I-landsproblem: Tåg som inte går hem!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0