kladdkaka till frukost

Ok, jag ska tydligen blogga om hur mycket Eric MED C (en kille som bor här) suger på stress (ni vet spelet...)!


Så vi spelade ungefär 9 omgångar, och Eric MED C van bara 1 gång bara för att han "fuska" men det gjorde inget för jag tyckte synd om honom.


Snubben påstår att han har otur i kärlek men jag tror att han ljuger eller letar på fel ställe.

("Vad bra att du säger vad du skriver när du sitter bredvid mig!" <- Eric MED C)

Men det gör inget för jag ska fixa tjej till honom *leeer stort*



Dagen I-landsproblem: Mitt virus skydd gick ut idag (Men Snälla Roger fixa ett åt mig!!!)


Dagen goda gärning: Fixade varma koppen åt Lybäck som har svininfluensan (påstår han själv alltså...)


Är du en tyst tiger?
Postat av: eric

Kul!!!! Var mysig kväll idag! Ser fram imot att du fixar pök till mig! ;)

2009-08-26 @ 00:59:24
Postat av: maxime

JAG SKA SPELA STRESS MED ERRRRR!

2009-08-26 @ 11:16:36
URL: http://maxiii.blogg.se/
Postat av: moi

eric MED C: jag ska fixa tjej inte pök!! och det heter inte pök längre :P



Maxi: aaa kom och gör det :P

2009-08-26 @ 11:50:06
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0