i'm no superman

Jag har städat och städat och städat, nu känns det äntligen bra. Visst, det kommer aldrig bli så kliniskt rent som när mamma och pappa städar men jag tror att det beror på att man måste jobba på labb för att få det så rent hemma.

 

Snart ska jag börja sy på mina kuddfodral, har kommit på en lösning för att få det att se ut som jag vill (hade nämligen köpt för lite tyg, för Stora Klumpen gav mig fel mått! (mitt eget fel, att jag ens lyssna på henne…)).

 

Men det kommer bli bra!

 

Vill måla naglarna idag också, för de går sönder hela tiden. Har snart inga kvar!

 

Ska ringa mamma och skryta sen, känner mig så duktig! Juste, gjorde även rent (eller ja försökte) badrumsfläkten! Hur mycke vuxenpoäng är inte de liksom?

 

Vill ha den där boken som man kan se och kryssa i saker och sen räkna ut hur många vuxenpoäng man har! Någon som vet vart man kan hitta den?

 

Dagens I-landsproblem: Min frys är så liten att jag inte ens hittar mitt glasspaket, eftersom även den är super liten :(


Är du en tyst tiger?
Postat av: mmp `´

Nour, jag saknar dig :( <3

2009-08-31 @ 15:59:52
URL: http://mjofsen.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0