ice age 3

Moffbarn!


Ok, jag är avslöjad! Jag moffar som en tjockis!


Har till och med slagit Wibbans (stället jag bor på) egna gottegris...

Alla som känner mig vet vad jag tycker om kakor/godis/klubbor och allt man bakar med socker och CHOKLAD i.


Så idag har en av killarna (Henrik (det bor en Fredrik här också, alltså Hemfrik...)) bakat kladdkaka. Då snackar vi inte "Tja Nour vad gör du? Sugen på kladdkaka?"(<-- Carro W.).


OOOO  NEJ! Vi snackar choklad som får en att vilja äta tills man spyr, kladdkaka som fick mig att bokstavligen slicka ur skålen!


Helt jävla gudomligt gott!


Men stackaren har inte fattat att han kommer få baka den varje dag nu (hoppas att du fattar det Henrik :))...


Bäst av allt är att jag fick det som blir över så att jag kan äta det till FRUKOPST!!!!


(MEN NU ÅT EN JÄVEL UPP DEN!!!! ANDREAS DU SKA FÅÅÅÅÅ!!!!!)


Dagens I-landsproblem: Ica har inga goa kakor!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0