flumröra ja tack

Sååå nu har jag raggat upp en internetsladd!!


Sitter just nu i mitt kök, har tänt massa ljus för att få bort ajaxlukten och för att det är mycket mysigare.

Har dock inte hunnit använda köket än. För idag blev vi bjudna på lunch och när det var middag så var det så mycket saker här så jag kunde knappt röra mig. Men nu är det bättre.


Även fast jag bara bott här i någon dag så har jag blivit "vän" med alla som bor på min våning, jag har blivit stammis på Sandy (ett café, men vad vore from a café window utan ett café liksom?), jag har fått några riktiga vänner och lycktast flörta med några av de typ 100 (ÖVERDRIVER GOTT FOLK) killarna som bor här.


Det känns bra nu.


Självklart så hade vi glömt massa saker och så fattas det fortfarande saker. Men det kommer, det kommer.


Måste sova tidigt för ska upp tidigt, men på torsdag (eller var det onsdag...) så är det tydligen fest här! Har ingen koll just nu är upptagen med att få det snyggt och rent här...


Kommer försöka blogga om livet på Campus Télge så mycket som möjligt och så ofta som möjligt!


Dagens I-lansproblem: Har mer godis än riktig mat hemma!


Är du en tyst tiger?
Postat av: Caroline

Åh! Det låter jättemys jue :D <3

2009-08-18 @ 10:33:21
URL: http://tortuga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vadå på onsdag eller torsdag? vad är du för student? det ska ju vara fest varje dag :D

2009-08-18 @ 11:42:20

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0