en för alla, alla för en

Så nu har jag börjat packa på riktigt.


Hittills har det blivit tre kartonger med kläder, två kartonger med diverse saker och sen så ska det bli en (och en halv) kartong med skor. Sen så kommer det väll att tillkomma massa kartonger med saker i och så självklart en resväska med kläder...


Sen så ska vi köpa en säng, mysfaktor, kanske någon hylla, förvaringslådor och så spegel/speglar.


Redan på fredagen så ska det börjas. Från och med söndag så har jag ny adress.


Bloggen kommer att bli min kontakt med alla, ska försöka blogga så mycket som möjligt. Kommer kanske inte ha internet den första veckan men ska försöka fixa allt ändå.  


Är du en tyst tiger?
Postat av: Caroline

Wow, på g!! Nice :) LYCKA TILL DÄR BORTA! Fan vad kul med ett eget place, eller hur :D? PUSS

2009-08-10 @ 23:42:32
URL: http://tortuga.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0