”Du håller fast jag tejpar!!”

Igår var det fest, någon form av "invigning".


Eftersom jag bor närmast så skolan så blev det förfest hos mig och sen av någon anledning så drog vi ner på stan istället för kåren. Tror att det berodde på att vi ville se var alla södertäljare hänger... De är ganska skumma här i Södertälje, det verkar som om deras the krog är den vid stationen... Supa och tågräls, hur smart är det på en skala?


Sen blev det efterfest på Wibban (huset där jag bor alltså), det var rätt kul alla låste upp sina lägenheter och hade dörrarna öppna så att vem som än ville kunde komma in. Det var ungefär som "ooo där är det bra musik där ska jag hänga ett tag" och så vidare.


Eftersom alla är studenter i huset och alla var med på festen så var det ingen som brydde sig om vad klockan var. Helt underbart!


Själv satt jag i en soffa och softa med några av de som bor här i huset till halv fem på morgonen till jag blev ner kickad av killen som satt bredvid mig, han orkade inte gå upp till sin säng så han krascha i soffan utanför min lägenhet... Vilket alla andra utan säng också gjorde för den delen...


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0