difficult isn't impossible

Hemma, är där du har ditt hjärta.


Jag har verkligen mitt hjärta i E-tuna! På vägen hem från stationen så kunde jag bara inte låta bli att tänka på allt jag fått uppleva i den här staden. Den charm som slår mig precis när jag klivit av tåget är oemotståndlig!


Jag måste även få medge att alla de snygga finns i E-tuna!


Men det är något bittersweet med det hela. Jag vill vara här, men så fort jag satt ner foten så vill jag ta tåget tillbaka till min nya fristad. Jag har saknat det men ändå inte, jag vill sova i min säng men ännu mer i min andra, vill ha en livlig måltid men den där tysta frukosten i bara underkläder är något alldeles extra.


Två nätter här, ungefär två dygn...


Jag kommer få ligga på golvet i mitt rum igen och lyssna på LL medans jag målar taket med min fantasi.


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0