choklad-socker-dröm

Husarest!


För hela familjen (utom Stora Klumpen som är spårlöst borta!!).


Det har städats, plockats fram X-antal saker och städat lite mer.

Har inte städat så mycket på evigheter!

Men allt måste vara kliniskt rent och inte ens de små goda bakterierna får finnas kvar.

Det ska vara lika rent som i ett sterilt laboratorium. Som tur är så har vi lyckats få det så rent. Herregud, far kan till och med utföra en operation i vilket rum han vill!


Så nu borde våra husgäster trivas när de kommer. Men vi får se hur det blir...


Just nu vill jag bara ligga här på golvet och lyssna på bra musik medans jag beundrar min färg och kategori kodade garderob. Inte ens ett enda sidenband hänger fel just nu! *STOLT*


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0