varför skulle jag?

Ok, jag är på G nu!


Jag blir så jävla arg när folk inte respekterar det man tycker, utan bara kör över en med sina egna åsikter. Om man säger sluta då är det sluta man menar. Om man säger nej jag vill inte, då är det nej jag vill inte man menar.


Värst av allt är ändå lägg av det är inte kul, för det har ingen någon respekt för! För alltid när man säger det så fortsätter folk ändå. Jag fattar varför det är så, men det får alltid en motsatt effekt.


Den senaste tiden har jag använt alla tre och jag blir så satans arg på de människor jag sagt detta till, för de bryr sig inte! Utan gör ändå som de vill...


Känslor, gott folk, känslor...


Men et problem i taget... Har typ löst det ena idag, nu har jag bara idioten på fredag. Väntar på svar från M om hjälp. Får se hur det slutar...


Är du en tyst tiger?
Postat av: No sunshine

hahahahahahahahahaha seriöst

2009-04-29 @ 16:24:26
Postat av: Anonym

"Hej mitt namn är Stoffler och jag är en mobbad kille som tror att jag är något när jag trycker ned andra!" IN YOUR FACE

2009-04-29 @ 18:33:11

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0