summer love

Så nu har jag gjort maräng för första gången. Ja, jag har aldrig gjort maräng tidigare... Men jag tyckte inte om maräng när jag var liten, utan jag har precis fattat vad vitsen är.


Eftersom jag ändå stod och baka så passa jag på att göra Olivia's chokladsås. Chokladsåsen blev gudomlig men marängen är inte klara än, de ska vara i ugnen i 45 minuter =(

Hur länge som hälst juh!


Så nu sitter jag och väntar på att de ska bli klara =)


Bjöd över Mattisgården och Sandra men vet inte om de orkar komma :P

Hörde dock Sandra ropa i bakgrunden "MARÄNGSVISSSSS?".

Hahaha, den tösen är bara för söt!


Så nu får vi se hur lyckade eller misslyckade de blev... Inte mycket kvar nu!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0