solros

Jag får panik!


Sitter som vanligt på golvet och glor på alla ord som finns framför mig. Plötsligt känner jag hur en tår bara rinner ner för kinden och plötsligt går det inte att sluta gråta!


Jag fattar inte hur du gjorde det men det gjorde min dag mycket bättre, Tack <3


Så mitt i fysikhelvetet så ligger ditt brev och glänser som en sol. Så fort jag sneglar på det så blir jag varm och paniken försvinner för ett ögonblick helt bort och jag kan sitta här och fortsätta dricka mitt te med jordgubbssmak och tänka på alla jordgubbar doppade i choklad (dvs. ner dränkta i choklad) som vi åt och all bra musik vi lyssnade på.


Jag behöver min egna privata solstråle just nu... Tack för att du kom ihåg <33


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0