Promenad genom stan med en lånad sked och BEN&JERRY’S

Har varit hos Mattisgården hela dagen, jag gick upp vid två så det räknas därifrån.


Som vanligt på söndagar så var det plugg, One Three Hill, GG och så vidare... Men som vanligt så måste det ätas så en tur till Spicy och så självklart en tur till hemköp för efterrätt!


Men alla måste förr eller senare (helst senare) knalla vidare...


Så på väg därifrån till nästa destination, blev det en promenad med massa tankar...

Jag lyckades nog reflektera de senaste 6 åren av mitt liv och kom fram till att jag borde tänka igenom allt och kanske skriva ner det...


Men ibland blir det som det blir, som S sa:


"Va fan prata jag med henne för?"


Livet leker när man är med folk som bryr sig...

Tack för idag flickor och TB, det var trevligt som vanligt!


(Fredag, 17.00, BC, eller hur?)


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0