on top of the world

Har pratat i tele i en timme snart, livet leker!


Börjar få tillbaka känslan jag hade i somras. Ken inte fatta att saker kan vara så underbara, helt förtrollande...


Lycka, lycka, lycka!


Haha, kan inte fatta det, detta är underbart!


Vill bara ställa mig på taket och skrika av lycka. Trodde inte på detta, inte ens i mina vildaste fantasier, men nu är det sant och klart.


Darling, detta kommer att funka för nu är vi äntligen på samma spår framåt!


Älskar det! Har till och med plockat fram nitskärpet, läderarmband och nitar, nu jävlar så kör vi!


Hahaha, har saknat detta!


Motorcykel på studenten?  (A)


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0