När katten är borta dansar råttorna på bordet

Långfredag idag...


För vissa är det ännu en röd dag men för min familj innebär detta ett lååååångt kyrkbesök och så middag med släkten.


Eftersom far blivit framröstad till ordförande och mor till kassör i kyrkorådet så blev jag inte förvånad över att vi var tvungna att stanna kvar en bra stund till efter att mässan var slut...


Men som tur var så var det inte ett möte som de skulle på utan det var fika. Så där satt kyrkorådet och kören tillsammans och fika när de helt plötsligt började diskutera saker som behövde fixas. Exempelviss lekrummet för alla barn :)


Så jag har fått "designa" hela lekrummet, det ska dock fixas fler saker för just nu så består det av en mjuk matta, bor och stolar, leksaker och ritsaker. Men det ska komma till en tv och dvd och så en sån där hylla som de har på lekrummet i Ikea.


Det var riktigt kul faktiskt att få styra och ställa med alla killar som sjunger i kören!

De hade inget annat val än att göra det dem blev tillsagda, eftersom far stod en bit bort och tydligen är han "läskig" (lol).


Men det ena ledde till det andra och plötsligt hade Dani och sedan Kristoffer övertalat mig att gå med i kören jag med! Så efter att alla gått så stanna vi kvar för de skulle öva inför imorgon och på söndag...


Jag måste dock få säga att roligare människor än Dani och Kristian finns nog inte! De var helt sjuka, hoppade runt som om de gick på LSD eller extacy! Det roligaste var när båda däcka på altaret (typ).


(Dessutom är de ganska snygga för att vara blattar... :P)  


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0