Lycka är när du ler på riktigt

Allt började en sommardag, på sommarjobbet. Det var regnigt och vi stod vid restaurangen Pampas och rensade ogräs och fixade till buskarna, när chefen kom åkandes med den nya tjejen.


Någon dag senare så fick vi jobba tillsammans, i brist på annat samtalsämne så började vi fråga varandra vilka i stan som vi kände...


Det visade sig att vi hade massa vänner gemensamt!


Jag är glad över att du sökte jobb där jag jobbade, att vi verkligen börja prata och sega oss igenom allt bara för att få ha lite kul.


Tack  <33  

 =P


Är du en tyst tiger?
Postat av: M

<3

"Det var den underligaste av saker

när hon kom genom regnet som en ängel på vift

och var det nåt som jag behövde så var det en ängel på vift

för jag hade aldrig känt mig så fel

som jag gjort det här året..."

2009-04-22 @ 23:06:07
URL: http://malinmohman.blogg.se/?tmp=26130708
Postat av: moi

<33

"Du kommer aldrig mer vara ensam,

aldrig mer den där hemska känslan

Ingen kan nånsin nå oss här

Du kommer aldrig mer vara ensam,

aldrig mer den känslan"

2009-04-22 @ 23:18:28
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0