inga ord...

Big girls...


Det känns som igår... Men tro det eller ej det var för 13 år sen!


För 13 åren gick vi på "6:års" tillsammans och nu söker vi till högskolan genom studera.nu's (urdåliga) hemsida (som inte fungerar).


Kan inte tro att det är sant!

Tänk vad tiden går fort, egentligen...


Tänker avsluta med dessa ord:


Vad mycket kul vi gjort
vad vi har hittat på
men tiden går så fort
nu är det dags att gå
Hej då, vi ses, adjö, farväl
God natt, sov gott min vän
Var glad som jag
för allt känns bra
ja, jag vet att vi snart ses igen,
vi ses snart igen
Hej då, vi ses, adjö, farväl
Och i morgon vill jag förstås
att vi får ha det minst lika bra
och att du vill komma och leka med oss
och leka med oss
och leka med oss...

Gissa vart de kommer ifrån :P


Är du en tyst tiger?
Postat av: Ssara

hahaha ja klart den inte fungerar. Sista dagen idag. Den är fett överbelastad. därför ska man ha sökt in tidigare :D

2009-04-16 @ 16:12:56
URL: http://swerina.blogg.se/
Postat av: moi

ja men jag kom på en sak som jag ville söka till oxå!!! jag sökte för över två veckor sen :P

2009-04-16 @ 18:19:47
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0