i wonder what your thinking in that pretty little head of yours

Det är nästan skamset, när man tänker på det...


Shamelessly!


Nagellacken på naglarna ändrar färg varje sekund, från K1 till D till K2 till N till K1 igen. Inte nog med det men runt hörnet står det ännu en och väntar!


Det ligger ett dolt budskap bakom varje blick och leende, ett krav som ska uppnås, en plan...


Varje handling görs vid den exakta tidpunkt, allt måste bli rätt och perfekt! Annars går inte planen igenom på rätt sätt.


De virras runt som en ring och utnyttjas när det gäller, en rödklubba till den söta, en grön till den andra...


Humor, skratt, blickar, kramar, pussar på handen och rätt ord...


"Stanna en stund till"

"Le för mig"

"Får jag fota dig?"

"Vackra flickor får det dem vill, eller hur?"


Om du bara visste min kära knight in shining armor, kom bara ihåg att komma i något som rullar då hästar får mig att ta ett steg bakåt ;)

ps. Min röda nyans kommer kanske på besök...  


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0