He’s my latest accessory

Kläder, kläder, kläder!!


Var på stan med mor och Stora Klumpen idag. Det blev massa roligt nytt =)

En skinnjacka (syntetskinn!!), chanose (aka chinos), en svart stickad väst och så en ny svart tröja (en sån som jag tappa bort).


Och imorgon ska jag dra ner på stan med Stora Klumpen igen för att hon vill köpa convisar (för er som inte fattar så är det själv klart CONVERSE jag pratar om) och eftersom vi betalar med mitt kort (men självklart pappas pengar) så får jag också köpa ett par convisar =) 

Detta eftersom jag har sån där rabatt om jag betalar med kort...


Men jag är nöjd med dagen än så länge. Snart blir det besök här också...


Är du en tyst tiger?
Postat av: Winny

jag vill också stor shoppa

2009-04-07 @ 20:49:49
URL: http://yingyi.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0