Gräv en grop och gräv ner mig!

Jag hatar fysik B!!

Jag förstår mig inte på skiten :(


Oftast så blir det lättare juh mer man pluggar... Men just nu känns det som om jag bara blir mer och mer förvirrad istället!


Far kom precis in och kolla på mig som om jag vore ett ufo, för nu har jag stirrat på samma sida i 30 min. Han tror nog inte att jag kommer klara provet för han titta på mig och sade:


"Gå och lägg dig! Du blir inte bättre av att sova på boken, man måste nämligen läsa det som står förstår du!"


Det var lite drygt tyckte jag! Så jag kollade surt på honom och svara:


"Är du säker på det? För jag kan bevisa att jag blir bättre på det, för om alla sov på fysikböckerna så skulle man inte behöva göra skiten!"


Inte så smart kontring, jag vet! Men ville inte att han skulle få sista ordet.

Men han blev inte sur för att jag fick sista ordet, nej! Utan han blev sur för att jag kalla "ett ämne som är så fantastiskt intressant som fysik" för "skit"! JAG TROR ATT JAG SPYR!!!


Jag gillar dock vår lärare i Fysik B! Tycker synd om honom också! Stackaren får stå ut med bl.a. mig och några andra som inte fattar 50 % av det han säger ibland. Han får slita mycket för att få oss att förstå vad det är vi håller på med...


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0