du är en rebound på en rebound

Fixade mitt läderarmband idag :D

Är så glad att jag äntligen kommer få ett riktigt (så nu kommer jag ha TVÅ :D)!

Men det ena får jag vänta på...


Har verkligen frossar i nagellack idag! Och då menar jag riktiga nagellack :P


Så funderar på om jag ska måla naglarna blåa för omväxlingens skull... Det var ett tag sen de var blåa! Men först ska jag frossa glass och mat.


Juste, bör göra svenska C uppgiften, men den ska in på söndag så frågan är om jag ska vänta med den... Fast å andra sidan har jag annat att plugga på söndag...


En annan dålig sak (för plugg är negativtladdad) är att det troligtvis inte blir någon 50dagarsfest då ingen vill gå (fast egentligen är den 52dagar innan studenten då Nybro inte vill förlora pengar på att ha den på fredag...). Men tydligen så ska den hållas imorgon och inte på fredag :S


Nu ska jag sluta svamla och kolla tv och frossa glass!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0