De ger en rötter och sen vingar

Hahaha!


Pappa: "Kors i taket hon kan hälften av det hon ska kunna!"


Mamma: "Ja, och om hon dricker te och Cola resten av kvällen och natten så kanske hon får in andra halvan i skallen också!"


Nu har jag äntligen fattat vart jag fåt min dryghet ifrån!


Seriöst, de sitter och trash - snackar (trash-talking för er som inte fattar google:a det!) mig!

Mina egna föräldrar, de två som ska stötta mig och älska mig oavsett vad jag gör, sitter och är super ironiska och dryga som bara den!


Jag ska tjalla till mormor och morbror!


Nu ska det här bevisas att jag inte är helt värdelös på skiten! Hatar fysik B!!!

(Lägg märke till att det är Fysik B jag hatar och inte Fysik!)

Som det ser ut nu så får jag säkert inte ens riktiga vingar... Utan bara låtsas vingar av papper som faller i bitar vid första mötet med ett oväder!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0