constructive criticism

Jag har fått kritik gott folk, känner mig stolt! :D


Det riktigt roliga med all denna kritik, är att den som har gett mig den säger att han inte bryr sig men ändå har han kommenterat 7 gånger! Lite får många kommentarer från någon som inte bryr sig... Eller?


Men vill bara på peka att det jag gjort och inte gjort, varit med om och inte varit med om, är något som du aldrig kommer få att veta.


Sen så bryr jag mig inte om vad du tycker, har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det!

Det finns bara ett få antal människor som jag bryr mig om och som jag låter mig påverkas av, du min kära vän är inte en av dem.


Så nu har jag slösat 5 minuter av mitt liv på dig, mer är du inte värd. Sorry!


Är du en tyst tiger?
Postat av: moi

vet du ens vad han sa?

2009-05-01 @ 15:54:18
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0