chokladsås

Ibland slår det mig hur ytliga en del människor är... För ingen bryr sig om någon egentligen. Det handlar bara om vad man själv kan tjäna på de hela.


Jag har aldrig fattat hur dessa människor tänker!


Visst, jag kanske är en idiot (enligt vissa) som inte utnyttjar allt och alla till max... Men jag får alltid så satans dåligt samvete när jag gör något som jag vet är fel!

Jag blir nästan spyfärdig, mår illa, kan knappt äta och så slutar det med att jag blir grinig. För jag vet att det jag gjort/gör är fel och den där känslan lämnar aldrig kroppen!


Så min fråga är, hur kan du bara inte bry dig om något när du gör som du gör?


Använda

Utnyttja

Ha sönder

Kasta


Fråga

Var varsam

Lägg tillbaka


Vad är det för fel på dig?

För jag har redan frågat vad felet på mig var och svaret blev: INGET...



Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0