'Cause once a good girl goes bad, We die forever

Läste igenom Ohmans blogg igen nyss...


Det slog mig igen hur jävla lika vi är! Man brukar säga att folk bär på en ryggsäck med massa minnen och erfarenheter... Just nu verkar det som om vi nästan delar ryggsäck...


Men den tösen har inspirerat mig, vad skulle hända om man gick tillbaka till det sättet man var då? Hur skulle folk reagera? Men viktigast av allt hur skulle JAG reagera och ta det hela?


Så nu sitter jag och lyssnar på min musik, innan Skåne och efter Skåne... För det är just så jag ser på mitt liv...


Måste nog hålla med om att när man gått över till andra sidan, så är det ett helvete att ta sig tillbaka till rätt sida igen.


Men jag kanske ska göra som Ohman och försöka ta mig tillbaka...


Är du en tyst tiger?
Postat av: M

Jaa vi delar ryggsäck och nu har jag burit den länge nog, nu äre din tur!! Här, varsågod! (räcker över)

Och just ja...Jag inspirerat dig? :O WOW!

2009-04-21 @ 15:59:13
URL: http://malinmohman.blogg.se/?tmp=26130708

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0