Bakom mina solglasögon

Jag har börjat fatta det roliga med hockey... Ni vet sporten där man åker skridskor på is och jagar en svart snusdosa som kallas för puck!


Så jag har gått och blivit värsta FBK fanet (bara för att Skarletts kusin är deras lagkapten (Richard Vallin (stava jag rätt?)) :) ), sitter fastklistrad i soffan och hoppar upp ur soffan som om jag vunnit drömvinsten när de gör mål och slänger saker och svär när andra laget har gjort mål. Dock fattar jag inte vad icing (heter det så?) är :(  


Men idag har varit en super rolig dag :D


Dagen började med att jag tog min medicin för första gången (fast än jag fick den i tisdags eller var det onsdags?) och sen skutta jag fram till stan (bokstavligen talat). Där träffa jag söta Ohman och fika på Retro (där en bekant till mig och hans bror jobbar tydligen, så jag fick "rabatt"). Efter det så shoppa vi loss först på stan och sen TP.


Vi köpte tillsammans två par röda jeans (ett par var), ett par solglasögon (Ohman), en klänning (moi) och så mat på spicy som vi åt vid Strömsholmen.


En mycket lyckad dag :)


Och det var bara bättre när Lina A. ringde och frågade om jag ville hitta på något senare. Tyvärr så kunde inte Snygg Hallin vara med då hon jobbade till 22.00.

Men jag, Ohman och Lina A. bestämde oss för att bowla vid 20.00...


20.04 Vi går förbi de 5 gitarr spelande Sienarna och ner till en över fylld bowlinghall!

Så vi går upp igen och kommer på att vi kan sitta på Sylvia istället. Viste ni att Sylvia stänger tidigt på måndagar, typ vid 18.00? För det gjorde inte vi!


Så vi åkte och hyrde en film (som var obehaglig som bara den) och åkte sedan hem till mig.


Nu har det (nästan) precis åkt. Så nu sitter jag och väntar på att de ska smsa och säga att de är hemma och inte ligger döda någonstans...    


Dagens I-landsproblem: Fjortisar (aka Stora Klumpen)


Är du en tyst tiger?
Postat av: moi

oj... lova Werner att det inte skulle bli så långt men äh vill han veta så får han plåga sig igenom allt :P

2009-04-06 @ 23:51:31
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0