årbymaffian, das årbygangz :P

Jag drog iväg till norra skolan för att spela lite basket med Mattisgården, Sandra och Emms...


Det jag inte hade räknat med var en riktig träning, med bestraffning om man missa och springa tills man tappa andan! Trodde först att Sandra skoja, men tösen tog det på blodigt alvar...


"Kom igen nu! SPRING!!!"

"Passa! Möt bollen!"

"Skjut!"


Efter en match två mot två, en omgång 21, minst 50 lay-up's och så 30 sittups så skulle vi gå Mattisgårdens "runda". Men Sandra gav sig inte! Nej, nej, människan sprang runt på Strömsholm tills hon blev röd i ansiktet och kunde knappt andas!   


Men måste dock säga att det var riktigt kul!

Fast det brukar alltid vara kul att hänga med er =)


Nu ska jag moffa vidare, lycklig =)


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0