Vegas Nej Riga var det!

Riga, riga, riga...

Ja, vad kan man säga om denna stad? ("Sveriges största stad på 1600-talet")


Var förbannat trött när vi kom fram men det var saker som skulle göras, gå på stan, kolla på basket och (självklart) äta massa mat!


Kan utan tvekan säga att jag la ner mer än hälften av mina pengar på mat, men var ju konstant hungrig!


Det hände massa skoj, men vad var det vi sade " What happens in Riga, stays in Riga", eller rättare sagt "det som sades i Riga, stannar i Riga"...


Men det blev många flum timmar vilket var de roligaste med hela resan. Speciellt sista kvällen eller vad säger du Håkan? Hahaha, vad fan fanns i den där "läsken"?



Men så var det dags att ta sig hem, där en elak huvudvärk väntade :(


Så nu har jag degat i soffan och haft ont i huvudet sen klockan "gud-vet-när"  



Dagens I-landsproblem: Jag vet inte vilka smycken jag ska ha på lördag :(


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0