varje litet steg

Ibland händer det att man går i bitar. Men det bara blir så ibland Lousise ...

Vet inte varför det blir så...

Men det gör inget för när man har lappat ihop sig och rest sig stolt som den envisa jäveln man är, så mår man 1000 gånger bättre än vad man gjorde innan! För fem enkla saker är väll inte så svårt?

Och det känns så skönt nu när man står upp igen när det är bra igen. Men vad ska en idiot som jag göra när det blir lite fel ibland?

För du kan få mig hur lätt som helst vid det här laget!

Men jag klarar mig nog ändå aldrig ensam...

Saknar dock sommarens sista smak ibland när jag tänker tillbaka...


(hoppas att du fattar Malin...)


Är du en tyst tiger?
Postat av: Malin

Svar:

Men ni far komma hit!! :D

2008-10-16 @ 11:37:35
Postat av: Malin

Lasse Lasse Och aterigen Lasse <3

Jag kommer hem snart!! Bara 11dagar kvar nu!!

Jag kommer jag kommer! <3

2008-10-16 @ 11:42:19

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0