då jag hångla med en tjej med tandställning

Hmm... Funderar på att lägga upp bilder från den galna helgen...


Underbar helg!


Har kommit fram till ett par saker, att två personer som har tandställning inte fastnar i varandra om dessa hånglar med varandra ((A)). Att man inte ska äta tårta och dricka. Att man inte ska gå på för många födelsedagsfester på samma helg då det kan bli slarv. Att man ska sluta äta när man är mätt. Att man ska sova länge och duscha längre!


Många viktiga upptäckter under helgen :P


Först firades Carro W, hos Malin H. Det gick lite villt till mot kvällen (Nico och Amanda, vi är bäst :P) (A)

Men vad ska man säga, Girls just wanna have fun (A)


Dagen efter blev det basketmatch, där mina söta flickor vann med över 40p!

Saknar dem så mycket...


Sen vidare och skaffa saker inför kvällen och tillslut firande av Midia och Anna.

Underbart var det!


Speciellt att få hänga med två av mina underbaraste vänner, ni har en speciell plats i mitt hjärta och liv. Tack för att ni alltid finns där för mig <33

(Mattiz, Skarlett har någon på G ;P )


Sista dagen (idag) blev det lite "meditation" och så fika med älsklingen där även Nico var med :P


Du snodde min mat innan du åt upp min! Drygt säger jag bara! Men det gör inget för när du inte såg så åt jag upp din vaniljsås (A)

Hämnden är ljuv :P

Nico blev lite chokad över din stolspärr ;) Men vad gör man när man behöver hjälp med att förklara hur det gick till :P


Sötsötsöt <33


Bilder vad det...


     



     


Dagens I-landsproblem: Historian ska vara klar och jag har inte ens börjat... PA tog längre tid än vad jag trodde men det blev snyggt!!!  


Är du en tyst tiger?
Postat av: matilda

Våran lilla sötnos har någon på G ;D

2008-10-13 @ 14:04:24
URL: http://mjofsen.blogg.se/
Postat av: Isak

ÖHHHH! Flaggor är gjorda av polyester,. ,det kliar kliar måste klia AHAUM!

2008-10-13 @ 16:31:56
URL: http://Miljö.se
Postat av: moi

haha jupp :D:D:D har nåt o berätta ring mig du vill höra det här :P

2008-10-13 @ 21:08:25
Postat av: Mid

Varför får inte jag veta föööör :( ????

Anyway.....

NOUR!!!!! Ta bort äckel bilderna som jag är med påaaaa....

2008-10-15 @ 20:25:00
Postat av: moi

veta vad? :S

nepp här ska det inte tas bort några bilder :P juste mamma sa att du blev bra på klasskortet :P

2008-10-15 @ 22:24:06

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0