Sow you think that I’m broken? Then fix me! I’m not a quitter…

Ibland kan man bara inte ge sig! Ibland måste man fortsätta fast man inte vill...

Man gör saker man inte vill, man faller i bitar och man går sönder...


Men det idiotiska är att ni ska finnas där för mig och inte få allt att kretsa runt er. Speciellt när det inte har något med er att göra...


Men det är väll bara i sådana stunder som ni upptäcker mig, som ni ser mig...


Men gissa vad?


JAG BEHÖVER INTE ER!


Jag har klarat mig själv, jag klara mig själv och allt är ditt fel för att du aldrig lyssnar! Allt är ditt fel för att du bara bryr dig för att vinna "poäng"!


Om jag ska bry mig mer... Så kommer jag falla i bitar, små bitar som ingen kommer att hitta...


En trasdocka det är vad jag är just nu... Trasig...


Men snart är det över...

Det måste vara över snart...


(Tack för att du är ljuset i den mörk värld där allt bara faller ihop) <33



Dagens I-landsproblem: Har köpt klubbor med fel smak :(


Är du en tyst tiger?
Postat av: björn

<33 mina skor publicerade på internet^^;P :D underbart! <3

2008-10-01 @ 22:43:49

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0