när värdet visade sig

Obsessed...


Helt otroligt! Jag är helt jävla obsessed!

Vad jag är gör så tar det aldrig slut, kan inte sluta tänka på det, kan inte sluta göra det, kan inte sluta med något...

Behöver komma bort från allt ett tag (tur att Riga kommer snart)...


Ibland blir det bara fel och ibland blir det helt totalt fel...


Jag kan inte sluta är obsessed!


Vad fan håller jag på med?


Måste lägga av och det fort innan jag förstör allt.


Supa?

Nee...


Måste vara mig själv, måste göra som jag skulle ha gjort, måste drömma mig bort, måste komma bort...


Måste, måste, måste!


Men jag vill inte!


#Tävlingen är avslutad den 10 oktober 2008 kl. 00.00, resultatet kommer upp den 11 oktober 2008 (någon gång)#


Är du en tyst tiger?
Postat av: Malin

Kom till mig!! Kom till mig!! snalla (a) <3

2008-10-10 @ 13:38:25
Postat av: moi

jag kommer fan komma!

bara så du vet så har jag och bell startat en sakna-malin-stödgrupp!

kom hem!!! snälla <33

2008-10-10 @ 17:11:39

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0