När mina lungor exploderar, vet jag vad jag går för!

Blev så satans arg idag! Seriöst vad är det för fel på dig?

Ge dig för fan!!!


Vem bryr sig? Inte jag!



Söta Paer och påven kom på besök och åt lunch med mig idag (inte påven för han hade redan ätit :P). sedan bar det av till mitt skåp där jag blev bestulen på mina två sista klubbor vilket resulterade i att jag inte fick en :(

Men vi kan inte ha det så! Så jag snodde tillbaka den Paer åt på :P

Men den var inte så god så då ville jag lämna tillbaka den (A)


Men han ville inte ha den...

Då från ingen stannas kommer Påven och försöker sno den också! Men ånej!


Det hela sluta med att klubban föll och gick sönder :(


Surt!



Det är mycket som händer just nu...

Vissa saker är bra (<33), andra inte alls vad jag tänkt mig...

Känner mig splittrad, förvirrad och lite borta...

Får vänta ut allt, det kanske blir bra som det blir. Annars får jag ta mig ur allt, är ju bra på att ta mig ur saker...


Men ibland får jag för mig en idiotisk sak! Håll tummarna så att jag inte gör det! Seriöst, ni vill inte att jag ska göra det! Helt idiotiskt, hur kan jag ens tänka på att göra det... Det kommer att förstöra allt det jag jobbat för...


Nee, snart börjar Gray's!

Måste slåss med Stora Klumpen om soffan nu :D


#Tävlingen pågår#


Är du en tyst tiger?
Postat av: PÅven

Förlått :/



Jag fixar en ny nån dag till dig det var väll en orange klubba? :P

2008-10-09 @ 15:41:58
Postat av: amanda

haha, om du inte hade gett mig en klubba i helgen skulle du ha en kvar ;) osis :P

2008-10-09 @ 20:23:52
URL: http://flickansomtankteformycket.blogg.se/
Postat av: moi

jag ska införa en klubbskatt! påven din ränta är 50% och amanda du får en ränta på 20% för det var synd om dig :P



hahaha

2008-10-09 @ 22:11:15
Postat av: moi

ps. påven vill ha en blå, röd eller grön klubba (A)

2008-10-09 @ 22:11:53

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0