när jag slängde dig för gott och blev lycklig på riktigt

Ambitiös?


Ne, skulle inte tro det va...


Några av er vet nog vad mina planer för idag var. Kan säga att alla ni som inte trodde på det hade rätt!  För det hela sluta med att jag sov till 13.13 istället. Jag skulle upp men misslyckades totalt!


Aja, får ta och göra det nästa söndag...


Men har haft annat för mig idag...


Har pluggat massor, ätit mer och städat min "garderob".

Hittade tyvärr inte det där (sorry, lovar att leta efter det! Jag ska hitta den!) men hittade massa annat!


Känns så skönt att slänga saker som man inte vill ha. Känner mig ny och underbar. Passade även på att radera saker på mailen, dumt att ha det kvar när man ända bara blir irriterad av att man inte hittar det man söker. Men nu är det lugnt och fint och helt underbart! Jag ska fortsätta på det här spåret. Allt blir ju så underbart efter att man gjort sig av med all skräp!


Måste rensa alla smycken snart, fick panik igår när mamma skulle låna något och hon hade ut allt på golvet. Trodde inte mina ögon när jag fick se allt och hur det såg ut!


Jag har fått tillbaka all kontroll nu! Jag är lyckliglyckliglycklig :D


Om jag hade fattat att mitt liv skulle bli så här bra, så skulle jag inte ha varit orolig alls!


Österrike nästa med Skarlett! Men tror att det blir frankrike först... Vi får se!


Eller vänta! Det är ju Riga nästa med Skarlett (åker v. 44)!


Underbart att jag hittat alla personer jag vill ha runt mig <33 Älskar er alla, tack för att ni är dem ni är!


Ps. Jag är nykter nu inget i blodet eller kroppen :P Inväntar abstinensen nu... Mobbas inte! Ds.

  

Dagen I-landsproblem: Hittar inte min "lilla svarta" :( Behöver den!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0