När jag fick ta tillbaka allt och när du förgifta mig

Underbart! Har spenderat dagen i min säng med mat, musik och lite plugg. Dock inte kemi utan PA... Borde läsa igenom kemin en gång innan jag går och lägger mig...


Äh!


Helt underbart, efter all stress den här veckan att bara få vara.


Sötnöten, har varit på någon föreläsning i Stockholm hela dagen, så han är också nöjd med sin dag (verkade som det när jag prata med honom nyss). Så allt är underbart!


Snart är det dags att jävlas med syrran! Film kväll systrar only ( + Mimmi då)...

Har planerat på att se någon halv läskig film som välkommen till fjortislivet (A) Hon fyller 14 nästa vecka, måste köpa paket till henne! Någon som vet vad jag kan köpa? Hjälp snälla!


Men nu ska det poppas mer popcorn (beroende!) och det ska bli skräck för fullt här!


Kanske bloggar lite under filmen...


Dagens I-landsproblem: Mina block går sönder och jag vet inte varför!  


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0