Jag var trogen tills du svek

Jag klarar inte av det här mer!

Varje gång den där jävla låten spelas får jag lust att krossa något!


Men jag ska få min hämnd...


Kan inte fatta att jag blir så arg av något så idiotiskt!


3½... JÄVLA IDIOT!


Vad gör du? Vad gör du just nu? Vad händer runt dig? Vad skulle du ha gjort egentligen? Vem bor du med? Var bor du? Vad har du gjort med boken? ...


Chokladglass och tussen tårar värda gulddiamanter


Men nu är det så att jag tänker åka ditt...

Tänker sitta där i flera år!

Tänker stänga in allt och sedan fly...

Fly så långt bort jag kan komma!


Allt blir suddigt...     


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0