Grey's Anatomy och annat…

Yes! De är tillsammans igen :D

Hela min dag blev bättre, blev överlycklig! Seriöst det är bara en serie... MEN ÄNDÅ! DE ÄR TILLSAMMANS IGEN!


Hahaha, beroende? Ja, tack!


Hahaha och bäst av allt, PB BÖRJAR PÅ MÅNDAG! Och snart får jag se heroes också! Kan det bli bättre? :P


Överlycklig!

Men som pappa brukar säga "Bli man glad åt lite så har man mycket att vara lycklig över" (tror inte han har kommit på det själv dock, för har för mig att jag läst det någonstans...)!


Älskar detta!


Men nu måste jag skriva klart uppsatsen om "Stockholms blodbad" och sen läsa tyska boken...


Fan missar "världens härligaste män", det var jättebra föra veckan :)  


Juste! Scofield fyller år idag :) Så happy Birthday Mr Scofield (Inte Mickael Scofield i PB utan en annan :P)


Ne, uppsats var det...


Är du en tyst tiger?
Postat av: Mid

d va inget...

Haha hälsa henne Tack =)

2008-10-15 @ 23:31:48

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0