en meters spruta med tigerkaka, eller vad säger du Håkan?

Seriöst det gjorde ont som in i (ja sätt in ett passande ord själv)! Skojar inte!

Nålen var nästan en decimeter och jag dog!

Nu kanske ni sitter där och tror att jag överdriver men det gör jag inte fråga Håkan, han var där!


Men nu slipper jag hepatit A, yey...

Man blir tydligen sjukskriven i en månad om man får det... Hemma från skolan i en månad... Frestande!


Sen efter sjukhusbesöket så bar det av hem till Håkan där det skulle bakas tigerkaka men chokladen var slut så det blev en sockerkaka (typ). Det var ass gott :D

Detta måste vi göra igen!


Missade bussen hem med en minut :( Men nästa buss kom 15 över (alltså 11 minuter senare) så det gjorde inget.


Väll hemma bjöds det på tårta och annat gott då Stora klumpen fyller fjortis idag!


Nu ska jag sova en stund, har huvudvärk... :(


Är du en tyst tiger?
Postat av: björn

sova är bra mot allt ! : ) <3

2008-10-23 @ 22:37:32

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0