Då jag fick nog!

Vad fan är det som händer?

Allt är på väg åt skogen!


Och vad är det jag hör från fröken X?

Stämmer det verkligen?


X: "Den jäveln var otrogen!"

Jag: "Va?! Inte han! Han skulle aldrig göra så mot dig! :S"

X: "Jasså inte? Kolla in det här!"

Jag: *Tar en titt på alla bilder*


(Jag fick skriva om detta om jag lova att inte berätta vem det gällde!)


Så nu har min världsbild gått i bitar 2 gånger inom ett dygn...


Vad är det för fel på dig?

Du hade en underbar tjej och skrota henne efter allt...

Men det bevisar bara att en del killar inte vet vad som är bra för dem.


Du, när du börjat fatta vad det är du egentligen gjort, våga bara komma nära henne!!!


Du som lovade mig...

Nu får du jobba hårt för att ens få mig att tänka på att börja tro på dig igen!


Otrohet... Lögner... Svek...

Är väll synonymer, eller...


Hoppas ditt en gångs grej var värt det!


Men det gör inget för hon förtjänar någon bättre!


Men en fråga, var det värt det? Värt att förlora allt?


Såg förlåt!!!


(Seriöst vad är det du håller på med?)


#Tävlingen pågår#


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0