Bilder!!!!

Ok, Sandra (och alla andra!) här kommer alla bilder från de att Skarlett tog körkort tills idag :P

Skarlett hjälper mig med mitt projektarbete:
 
Mattizgården kom några minuter senare:

På äventyr med Skarlett:
 skarlett och mattizgården  <-- Var är vi? :P
Ben&Jerry's (vems sked går sönder direkt?):
    
Västerås:
     

RIGA
Hur trött är du? :
 
Rummet... Duger... :
 
Billigt var det! (1 latt = 15 kr):
 =  
Vi fick dock inte dricka vanligt vatten utan köpa all vatten som vi skulle ha i munnen (eller hur Lisa? :P):
    
Päron heter PAER på detta landsspråk <33:

Naturligtviss blev det även basket...:
   
Men för det mesta åt vi mat...:
 <--MIn   Daniels (inte god :P)--> 
Trötta ligan:
   
Sen blev det även lite kultur, i form av en historielektion på ockupations museet :
<-- toalett <--Sovplats (två plankor var!)
I väntan på något/ Fanny goes nostalgi:
  
Vad vi alltid ville ha/Flumklubben/ "som i "Friends" när någon är ledsen:
   
Söta Jonsson kom på besök (eftersom "ALLA SOVER!" och det fanns sms att läsa :P):
<--Vad gör ni?! <-- hon hitta sms från Paer (den som söker han finner :P)
Håkan goes fjortis (hahaha):
     
Mr NBA:

Skarlett och hennes bästa vän:

Hemresa:
  
OHMAN ÄR HEMMA<33:



Så det var alla bilder :P Nöjda?




 


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0