Ben & Jerry’s mitt ute i ingenstans

Skarlett tog körkort idag! :D


Så från klockan 17.45 till klockan 22.00 så har vi åkt runt överallt!


Vi börja hos mig, åkte sedan till Krekolas (?) för att plocka upp Mattisgården, hem till Skarlett och byta bil (hennes bror behövde den bilen), sen vidare till västerleden för att äta pomfritt!


Och därifrån blev det körning utan mål!


Vi körde nästan till Katrineholm men då vi upptäckte att vi hamnat mitt ute i ingenstans (aka på väg till Katrineholm alltså), så vände vi om och körde (SKARLETT KÖRDE!) till TP där vi kolla på lite kläder och skor :P


Sedan åkte vi runt, utanför konsum kom någon av oss på hur gott det är med Ben & Jerry's!

Så då fortsatte äventyret på jakt efter Ben & Jerry's och plast skedar :D

 Gissa vad som hände med min sked? :@


Sen hamna vi i Kjula! Av alla ställen :P

Hahaha, sluta med att vi satt på lekplatsen och ja :P


Sen bar det av hem åt, men på vägen så fick söta Skarlett massa telefon samtal och så träffa vi Maxime som var tvungen att "smaka" glassen fast än hon är allergisk! Typiskt Maxime :P


Väll hemma blev det PB!!!! ÄNTLIGEN!


Och nu jävlar är jag lycklig :D


Är du en tyst tiger?
Postat av: sandra

LÅTER SOM EN ROLIG DAG!:D

2008-10-21 @ 09:09:02
URL: http://sandritaa.blogg.se/
Postat av: moi

hahah det var underbart :D fett duktig hon är oxå! :D

2008-10-21 @ 11:16:14
Postat av: Saraaa

du skrev inte ett inlägg tillägnat till mig när jag tog körkort.

2008-10-21 @ 22:06:56
URL: http://swerina.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0