Barndomens bästa tid

Underbart salta pinnar, Lasse och tyska boken...


Ta bort idiot boken och du har en underbar plugg kväll :)


Fast det är inte det jag gör just nu... Sitter och är nervös inför ikväll...

Ska nämligen börja spela basket igen!

Jupp, efter fem år så är det dags att dra på sig skorna igen och stå där mitt på plan och göra en lay-up (från höger då jag tydligen inte kan göra från vänster igen :P). Egentligen är det inte första gången jag drar på mig basketskorna då jag använt de när jag coachat och ibland på idrotten. Men det är ändå stort!  


Tänk er, för första på fem år ska jag spela "riktig" försvar, jag ska rotera för att göra mig fri, jag ska göra allt det där jag sagt till mina spelare!


Det kommer gå åt skogen!


Men ska bara spela för att det är kul! Inget mer, så det gör inget om det blir fel :P


Hahaha! Inte klokt! NOSTALGI!!!  


Är du en tyst tiger?
Postat av: Sofi

sv: haha nej jag går inte natur :P utan samhälle-ekonomi :)

2008-10-14 @ 19:59:51
URL: http://[email protected]
Postat av: Sofi

sv: matte D? Inte jag i alla fall, bara matte C :P haha. men man kan välja det. matte är inte direkt mitt starka ämne :/

2008-10-14 @ 20:16:05
URL: http://[email protected]
Postat av: björn

gick det bra:)? får inte tag på dig :(

2008-10-14 @ 22:15:52
Postat av: moi

mm det var ass kul!

2008-10-14 @ 23:05:16

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0